Oct 8, 2010

38 Weeks Pregnancy

hi all....

my baby is about 38weeks and 1 day dah...waaa...dah tak lama dah nak meletupp....takutnya....haha...

last tuesday kena gi check-up kat HUKM....doktor cakap suma ok...just ada 2 doktor tanya whether i have kencing manis or not...kenapa??? maybe sebab my baby cam besar kot...time check-up tu my baby baru 37 weeks tapi her weight is about 3.2kg....

kalau dari Baby Center nye web, time ni berat baby is close to 2.8kg...diff about 0.4kg ngan my baby...tapi yer lah kan, development within 1 baby and another tak sama...as long as baby sihat, tak kisah la kan....

bertambah nervous la bakal ibu ini nak tunggu masa bersalin nanti...hahaha....

so, di kesempatan ni saya nak cakap :
        - maafkan saya andai ada salah silap
        - doakan saya selamat melahirkan
        - doakan baby saya selamat dilahirkan...hehehe....
        - doakan saya boleh bersalin secara normal k...harapan nih... =)

thanks in advance untuk doa dari kalian semua....

tatataaaa.....

0 comments:

Post a Comment

Jariku berkata:

 

My Chenta Hati

Daisypath Anniversary tickers

My Precious...

Daisypath Happy Birthday tickers
Copyright 2009 MyPalace. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan