Jan 21, 2011

3 months

Zia Qistina is 3 months old already...jap ja rasanya...dah makin sihat pun anak kecik itu...

umur dah bertambah, pe'el pun makin bertambah la kan....bijak pun iye gak....

dah start blaja meniarap, dah pandai gelak bila ada yg mengagah, dah makin sihat, dah mula makan nestum (campur dlm susu), agak manja, dan dia suka mandi...paling penting, sangat happy bila bervideo conference ngan ayahnya...=)
jom layan pics...tp pic time mandi belum layak utk ditayangkan yer...hehe...

suka tgk mata itu...penuh cerita...
 
 macam tau ja yang gambar ni nak antar kat ayahnya...tengah tido tu...tetiba leh senyum plak time nk snap pic ni...
 
lagi mudah nak tidokan dia kalau letak dia camni...
 
mengamuk sebelum tido, bila letak baju ayahnya terus lena...rindu kat ayah rupanya...anak ayah juga si kecik ni...=)

1 comments:

mimi jazman_MJ said...

so sweet............

Post a Comment

Jariku berkata:

 

My Chenta Hati

Daisypath Anniversary tickers

My Precious...

Daisypath Happy Birthday tickers
Copyright 2009 MyPalace. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan