May 12, 2011

Happy Nurse's Day


Sempena hari jururawat sedunia hari ni, saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI JURURAWAT untuk semua jururawat di seluruh dunia...especially untuk jururawat di Hospital Sultan Abdul Halim (Wad O&G dan Wad Kanak-Kanak) di Sg. Petani, Kedah yang telah memberikan layanan yang terbaik buat saya dan anak saya sepanjang saya berada di sana...terima kasih yang tak terhingga (wah...promote nih)...juga buat jururawat di Klinik Kesihatan Sg. Lalang yang terletak di Taman Bandar Baru, Sg. Lalang...anda semua pun baik-baik belaka...

Paling tak dilupakan, Selamat Hari Jururawat untuk ibu saudara saya, Suraya...teruskan berkhidmat dengan cemerlang yer...

<< till next entry...tataaa.. >>

0 comments:

Post a Comment

Jariku berkata:

 

My Chenta Hati

Daisypath Anniversary tickers

My Precious...

Daisypath Happy Birthday tickers
Copyright 2009 MyPalace. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan