Jan 7, 2012

baby boy vs baby girl...

orang kata pregnantkan anak lelaki beza ngan pregnantkan anak pompuan...apa bezanya erk...saya nak share yang saya penah dengar...

1. masa pregnantkan anak lelaki, perut nampak lebih tajam @ ke depan...anak pompuan plak, perut si ibu nampak lebih lebar...
2. pregnantkan anak lelaki, si ibu terasa badan lebih berat berbanding anak pompuan...
3. semasa dalam kandungan, anak lelaki lebih aktif berbanding anak pompuan...
4. si ibu lebih mudah terasa penat dan sakit-sakit semasa mengandungkan anak lelaki berbanding anak pompuan...
5. anak lelaki selalunya lebih besar dari anak pompuan...

tu la yang saya penah dengar...setakat dengar ja la...nak share pengalaman, saya belum layak lagi...kerna saya baru ada Qistina...kena tunggu yang dalam perut ni keluar dulu...sebabnya jantina si baby dalam kandungan ni masih belum boleh di kenalpasti...time buat ultrasound, doktor tak sure sangat and cakap nampak 'MACAM' pompuan...orang-orang tua plak cakap macam lelaki...so, tunggu je la...ohh...i'm so neves...saya tak kisah jantina apa pun, asalkan both baby and i selamat and proses kelahiran tu nanti dipermudahkan-Nya...doa-doakan yer...

sekian...

tataaaaa.... =)

0 comments:

Post a Comment

Jariku berkata:

 

My Chenta Hati

Daisypath Anniversary tickers

My Precious...

Daisypath Happy Birthday tickers
Copyright 2009 MyPalace. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan