Oct 19, 2009

FoR tHe 1st TimE

for the 1st time, aku tdo umah mertua...how i feel???? ntah ler...xtau nk ckp cmna...luckily, mertua ok...ipar duai pn ok la...plg best ada spupu2 hubby yg sporting...awal2 cm malu2 kucing ngn aku...bla dh lama sket, kejap2 cari aku...pantang aku ilang jap...hehe...

kat umah mertua ni aku kena tunjuk rajin ar sket...keja aku asik bsh pggn jer...walaupn kt umah sndr, aku malas....haha...maybe sbb umah mertua kot,malas pn kena rajin2 kn diri....lg 1 maybe sbb aku dh berubah status....dh jd istri org...kn blaja2 la....

p/s : aku bahagia....

0 comments:

Post a Comment

Jariku berkata:

 

My Chenta Hati

Daisypath Anniversary tickers

My Precious...

Daisypath Happy Birthday tickers
Copyright 2009 MyPalace. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan