Dec 1, 2009

...Sharing is Caring...

Baru2 ni aku tlh menghadirkan diri utk satu talk about Asma di Kalangan Kanak2…kira2-nya byk gak la input berguna yg aku dpt….

Yg bg talk tu, dktr yg keja kt spital tu la…slh satu yg aku agak xsangka ialah, rupa2-nya kwsn sawah padi xberapa elok utk kanak2…coz padi ada kluarkan something yg mcm gas (klau xslp) yg bleh tingkatkn risiko utk dpt asma…especially kanak2…so, parents yg ada anak kecik dkt kwsn2 yg cmni, beware ok !!!! lg satu, pembakaran terbuka….sepatutnya, setiap individu kena la ada kesedaran psl ni…jgn la sewenang2-nya bakar smph…prihatin sket ngn anak2 bangsa kita…

Diharapkan, parents alert la ngn anak2 anda…klau tgk diorg dh mcm ada tanda2 wheezing and batuk2 tu, cpt2 la bw g klinik….jgn tunggu dh melarat baru nk take action….

Ni ja kot bt ms skang…yg len cm dh samar2 dlm kpala otak aku ni….klau tetiba teringat blk, aku share kt cni k…


p/s : Doctors, klau ada yg slh, betulkan ek…sy bdk baru blaja…

0 comments:

Post a Comment

Jariku berkata:

 

My Chenta Hati

Daisypath Anniversary tickers

My Precious...

Daisypath Happy Birthday tickers
Copyright 2009 MyPalace. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan