Nov 8, 2013

Restoran Mee Udang Pulau Sayak

Salam semua..dh lama tinggal blog ni..maaf yer..
Actually ni cerita masa cuti deepavali baru-baru ni..
Alhamdulillah..cuti kali ni sangat best..

Day 1 - saya,hubby dengan anak kedua shoot ke pulau sayak..tujuan utama ke restoran mee udang..
hubby makan mee goreng udang dan mee bandung..saya pulak makan nasi goreng udang special..setakat ni, saya sangat satisfied dengan makanan kat sini..masakan sedap plus udang yang sangat fresh..terbaik ooo..anak saya pun makan non-stop..
So,saya sangat2 recommend restoran ni..lokasi bertempat di pulau sayak berdekatan dengan pantai merdeka,kedah..

0 comments:

Post a Comment

Jariku berkata:

 

My Chenta Hati

Daisypath Anniversary tickers

My Precious...

Daisypath Happy Birthday tickers
Copyright 2009 MyPalace. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan