Mar 4, 2010

i'm on medical leave

today, bt pertama kalinya sepanjang pregnancy ni, aku mc...xtau nk ckp, cmna letihnya aku pg td....skt pinggang, ngntk...suma ada....pehal erk....smlm, sesampai aku aku kt umah setelah seharian di opis, aku mengalami kekejangan otot...alahai...sktnya...hubby lg sapu Minyak But-But keluaran HPA....kejap ja dh ok...alhamdulillah...pastu time hubby tgh memasak, aku pn saja2 la menyibukkan diri gak kt dapur tu....degil la katakan....mkn dimarah, mkn aku suka....tp aku bknnya apa...kesian ja kt hubby...dia sibuk kt dapur, xkn aku nk bersenang lenang dpn tv lak...cm xikut prinsip berat sama dipikul, ringan sama dijinjing lak kn...tetiba lantai plak licin....aku hampir2 tersembam gak mlm td...tp dgn kekuatan yg ada, aku berjaya imbangi bdn...hahaha...(ayat xhengat....)....maybe sbb tu kot pinggang ni skt smpi ke pg....akibatnya aku pn cuti laaa....agenda ari ni adlh bermalas-malasan di umah....

0 comments:

Post a Comment

Jariku berkata:

 

My Chenta Hati

Daisypath Anniversary tickers

My Precious...

Daisypath Happy Birthday tickers
Copyright 2009 MyPalace. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan