Feb 8, 2010

Hari ini Dlm Sejarah

ari baru....mggu baru....mggu ni aku agak emosi sket kot....almaklum la, mggu ni merupakan mggu terakhir aku kt opis ni....xtau nk ckp sedih or happy....kdg2 apa yg jd bt aku rs cm nk je pndh cpt2....tp kdg2 tu, aku rs cm bia la ari tu smpi lmbt sket...hahaha....confius2....tp its ok, hidup perlu diteruskan gak walau cmna skt or perit pn kn....aku perlu pndh utk hidup baru ku....aku perlu pndh demi hubby ku...aku perlu pndh demi career ku....aku hrp prpndahan ni akn bw lbh byk kebaikan dari keburukan....wish me luck ok....

memetik kata2 bos aku ms farewell party sabtu lepas (hahaha...skema la plak ayat...)..."saya bg pihak track dept. mengucapkan ribuan terima kasih di atas kerjasama yg puan berikan selama berkhidmat di sini dan saya mendoakan supaya puan dapat memperolehi pengalaman yg berharga di tempat baru..."...cmtu la lbh kurang....

aku akn berpindah ke HQ dan aku juga akn beralih dept....dari track dept. ke planning dept....ada gak opismate2 yg len ckp yg dept. tu sgt bz....n diorg ckp, mst keja aku byk nnt....aku plak....aku xnk komen pape selagi aku xmsk dept tu n alami sndr....its ok klau aku byk keja yg mmg keja aku....daripada aku byk keja, tp aku bt keja org len....lg tension kn....tul x...???...hihi....dh la tu ek...jom lyn gmbr time party tu plak k...

 
 
kek dari secret recipe...sedap....kt tgh2 tu ada strawberry... marvelos...

ni time ucapan dari bos....sedikit sebyk, hatiku terkesot gak la....maklum la, hati kaca....

menu adalah KFC, bihun grg, kuih karipap, keropok cap giant & limau pemberian sub-con dan supplier sempena CNY...bihun grg is the best menu of the day....gilak leh pengsan ar kesedapannya....dari awal smpi last, aku ngadap bihun ja...pas sepinggan, sepinggan lg....gilak byk aku mkn...hehehe...yg KFC plak aku tapau blk umah....then ada bihun lbh pn, aku bersama geng2 yg len, share2 tapau gak....heaven siott....

 
ni cenderahati dari opismate..."dlm kenangan" tuh...cm xnk jumpa dh ja kn....

sekian smpi di sini sj....byeee !!! (ikut sora upin & ipin k...)

0 comments:

Post a Comment

Jariku berkata:

 

My Chenta Hati

Daisypath Anniversary tickers

My Precious...

Daisypath Happy Birthday tickers
Copyright 2009 MyPalace. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan