Feb 8, 2010

Bayi 5 Bulan Meninggal Akibat Diliwat

smlm aku terdengar berita psl bayi 5 bln meninggal sbb kena liwat....ari ni aku jengok2 la forum...ada la kisah psl baby ni....sedihnya aku baca....umur baru 5 bln...apa yg baby tu tau....knp la parents arwah jd cmtu ek....xda perikemanusiaan lgsg....apa la nk jd ngn dunia skang ni kn....dlm rumah sndiri pn xselamat....even ngn family sndiri pn xsecure....ssh nk ckp kn....apa jd ngn zaman anak2 kita plak nnt....akn lg teruk dr skang ke ????....

pas aku bc kt forum ni, aku search plak kt utusan online...ada berita yg parents arwah ni akn dirujuk ke psikiatri...takut ada mslh mental....klau fikir logik, maybe ada kot....sbb klau x, xkn la smpi hati bt cmtu kn....time baby tu diliwat, msti la baby tu melalak xhengat....leh plak diorg thn dgr ja...xterdetik ka rs kesian ek....

Al-Fatihah utk arwah dan syurga la tempatnya.....

link to forum
Link to keratan akhbar

0 comments:

Post a Comment

Jariku berkata:

 

My Chenta Hati

Daisypath Anniversary tickers

My Precious...

Daisypath Happy Birthday tickers
Copyright 2009 MyPalace. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan