Jan 24, 2010

Adnan Sempit

seperti yg dijanjikan sblm ni, aku nk cita sket psl cita Adnan Sempit...sori, xsempat nk update mlm td...penat sgt...blk ja dr keja, trus g mkn, tgk wayang n shopping2 sket...hubby bli sweater, maklum la skang ni kn ada sale utk chinese new year...tp xleh shopping melampau bangau sgt, kn ujung bulan ni...pas blk umah, parents aku ajak plak g umah mak sdara aku, xsihat katanya...blk umah dh kul 12tgh mlm...borak2 ngn family jap smpi la kul 2pg...pastu trus tdo...hehehe...ops, pjg la mukadimah aku ni...

ok2...ni cita psl Adnan Sempit...xbyk sgt aku nk cita kt sini...sbb cita ni bg aku tersangat la best...utk sapa2 yg nk release tension, aku sarankan g tgk ar...cita ni kisah seorg Adnan dlm merebut hati wanita kesukaannya....Adnan ni serba serbi sempit...dari umah yg dia duduk, smpi la ke poketnya...sempit sokmo....cmna nk pikat awek beb klau duit lgsg tarak...nk btkn Adnan ni lg xbleh blah is awek yg dia suka tu, bos dia sndri...dia keja as despatch...

selebihnya korang kena tgk sndiri ar...sbb aku sgt terhibur tgk si Adnan ni...ditambah plak dgn keletah si Along (Raja Lawak) dgn si Cat Farish...pndk kata, dr awal filem ni stat, smpi la ke hujung penonton suma xkering gusi...bkn sbb air yg diorg bli kt luar panggung tau...sbb lawak ok...haha...

p/s : guys, g tgk k...InsyaAllah xnyesal... :)

0 comments:

Post a Comment

Jariku berkata:

 

My Chenta Hati

Daisypath Anniversary tickers

My Precious...

Daisypath Happy Birthday tickers
Copyright 2009 MyPalace. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan