Jan 25, 2010

Shopping...

ari ni cm byk plak cita aku kn...ni nk cita psl hubby plak...dulu klau nk shopping, hubby xda la cerewet mn pn...senang ja klau nk bli pape especially pakaian...nmpk yg berkenan trus try size n byr...xda la nk g survey yg len dl...tgk2 yg len dl ka, mn tau kot2 ada yg lg best kn...tp skang ni cm dh terikut perangai aku plak....dh jmp yg berkenan, pastu g jln2 tgk yg len dl...pusing satu mall smpi 2-3 kali, baru decide nk bli or x....mcm satu baju ni, aku rs dh hampir 3 mggu kot duk berjln n survey2...last2, baru bli ari ahad lps...ni ha baju tu...xpa la...at least bli gak...


 

best gak bila hubby berubah cmni...sbb baru ada geng nk shopping nnt...hehe...lg satu yg hubby dh ikut perangai aku adlh, bla kt umah rs nk bli sesuatu (cthnya kasut la kn...)...pastu bla smpi kedai, tetiba cm xda mood nk bli kasut walaupn dh berkenan dh ngn kasut tu....ms aku bt perangai cmtu dl, aku cm x terpikir pn yg hubby bleh tension yg pe'el tu...skang ni bla hubby dh jd cm aku plak, aku agak terasa tension nya...hahaha....bkn tension sbb dia xnk beli...tp tecian klau dia xjd beli sbb sayang duit or whatever la...hehehe...tp pape pn, aku sayang gak kt hubby... :)

0 comments:

Post a Comment

Jariku berkata:

 

My Chenta Hati

Daisypath Anniversary tickers

My Precious...

Daisypath Happy Birthday tickers
Copyright 2009 MyPalace. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan