Jan 25, 2010

Camera Panasonic LUMIX

hi guys...entri kali ni bkn berniat utk show off or pape la yg seangkatan dgnnya...just nk share betapa gembiranya hubby n me bla berjaya membeli sebuah kamera...hehe...bkn apa, bg kami, kamera pn bleh dikira as harta walaupn harganya xla semahal sebuah rumah ataupn sebuah kereta....at least, ada la gak kn....bkn nk membazir, tp kamera lama dh rosak, lgpn kamera ni dibeli hasil usaha kami suami istri sndr...bkn sumbangan family tau... :)

taraa...ni lah dia...our new born baby...


 
 

harap maaf ye...kualiti gmbr di atas adlh kurang memuaskn sbb pencahayaan ketika ini agak kurang bgs....lgpn gmbr ni diambil menggunakan kamera hp ja...slps ini, anda2 suma akn disajikan gmbr2 yg berkualiti menggunakan kamera di atas....insyaAllah...

p/s 1 : kata hubby, dia blikn kamera ni sbb nk bg smgt kt aku utk trus berblogging dgn gmbr2 yg menarik serta utk bt aku jd lbh kreatif utk bergambar...hubby ckp, next property yg nk dibeli utk memajukn blog ni adlh laptop...laptop lama aku dh berada di usia emas...xleh lasak sgt...hahaha....walaupn begitu, aku xkn hantar dia ke rumah org tua (maksudnya bt pekasam la smpi berhabuk....)...thanks ya, B...

p/s 2 : weekend mggu lps dh best dh, mggu ni pn best gak....sbb g tgk Adnan Sempit yg best n dpt kamera yg best...mak aku masak pn yg best2 ja weekend ni...almaklum la, menantu dtg... :)

0 comments:

Post a Comment

Jariku berkata:

 

My Chenta Hati

Daisypath Anniversary tickers

My Precious...

Daisypath Happy Birthday tickers
Copyright 2009 MyPalace. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan